Środowiskowy Dom Samopomocy w Chmielnie

Kartuzy

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukujEmail

19 września 2018r. kontynuując zasadę "swego nie znacie, cudze chwalicie,,,," pojechaliśmy do Kartuz. Najpierw odwiedziliśmy nowe centrum handlowe z CCC,  Martens Sport i Pepco, potem śladami szkół i miejsc pracy pojechaliśmy ulicą Mściwoja II. Kolejnym punktem był nowo odrestaurowany dworzec PKP oraz Rynek z fontanną i kartuski "deptak".

Kościerzyna, Stężyca, Złota Góra

12 września 2018r. pojechaliśmy na wycieczkę, tym razem w myśl przysłowia "swego nie znacie, cudze chwalicie" odwiedziliśmy najbliższe okolice tj. Stężycę, Kościerzynę i Złotą Górę. Wielu z nas nie było jeszcze na kościerskim rynku ani nie widziało Amfiteatru w Stężycy. Spodobała się nam fontanna i pomnik Remusa oraz wąskie brukowane kościerskie uliczki.

Muzeum Etnograficzne we Wdzydzach Kiszewskich

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukujEmail

29 sierpnia 2018r. po 11 latach ponownie odwiedziliśmy Muzeum Etnograficzne we Wdzydzach Kiszewskich. Część uczestników po raz pierwszy zwiedziła skansen, a kilkoro z nas przypominało sobie to miejsce sprzed lat. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od wiatraku, potem widzieliśmy kolejne zabudowania gospodarskie, dwór szlachecki z Luzina, dom sołtysa, szkołę, drewniany kościółek  pw. św. Barbary a nawet drewniany dom z sąsiedniego Garcza. Pobyt zakończyliśmy udziałem w warsztatach pt. "Tradycyjne zajęcia wiejskie", gdzie uczestnicy prali na tarce, robili miotły z brzózek oraz wyrabiali pieczątki z kartofli.

Ognisko

31 lipca br. udaliśmy się na ognisko, które podobnie jak rok temu, odbyło sie na rancho  pana Kazimierza Gruenholz. Pomimo upału świetnie się bawiliśmy.

Kino Za rogiem

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukujEmail

25 lipca br po raz kolejny odwiedziliśmy  nasze chmieleńskie kino. Tym razem obejrzeliśmy polską komedię "Piąty sezon"

Strona 4 z 11

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

Akceptuje stosowanie plikow cookies.